6.8.17

Travel wishlist


Ne poznajem osobu koja ne voli da putuje , sebe smatram fanatikom što se tiče putovanja i uvek kada imam priliku da izvidim novo mesto i upoznam se sa njegovom kulturom radujem se kao malo dete. Nažalost , nisam u prilici da idem baš svakog meseca van svoje države , ali smatram da je i naša država jako lepa i da je treba istražiti i otkriti njene lepote. Predstaviću vam pet mesta koje želim da posetim. 



1. London - Ujedinjeno Kraljevstvo


Ujedinjeno Kraljevstvo tj. Englesku obožavam od malena. Postavila sam sebi cilj da se preselim tamo , nadam se da ću ga i ostvariti. Imam osećaj da bih plakala od sreće kada bih uživo videla lepote Londona. Dobro se sećam , dok sam bila u petom razredu u posetu su nam došli Englezi i predstavljali su svoju zemlju. Kako sam ja jako brbljiva osoba postavljala sam im milion pitanja i oni su mi sa osmehom uvek odgovarali. Tako je počela mala varnica. Priča nema smisla ali je meni ostala u srcu i po tome sam zavolela ovu državu i engleski jezik.


2. Tokio - Japan


Ja sam osoba koja obožava japansku trešnju i njenu rozikastu nijansu da mi je ova slika toliko lepa da bih je gledala ceo dan. Dosta je umirujuća , koliko i želja da vidim UK toliko bih i želela da posetim Japan i upoznam kulturu njenog naroda. To mi je želja.


3. Belfast - Severna Irska


Belfast je grad na severu Irske u kome je nekada izgrađen legendarni Titanik. Obožavam brodogradnju i okean tako da bih rado posetila mesto gde se nekada gradio jedan od najpoznatijih brodova na svetu. Sam grad mi deluje jako mirno i nadam se da ću ga u budućnosti posetiti.


4. Brisel - Belgija


Belgiju bih posetila zbog lepote njene arhitekture. Na slici možete videti tepih od cveća , sam prizor na slici je čaroban , ne bih mogla ni da zamislim kako izgleda uživo. Sve u svemu , divan grad.


5. Pariz - Francuska


Pariz je jedan od najromantičnijih gradova na svetu. Njihov jezik je sam po sebi dosta privlačan ali težak. Želela bih da posetim i Diznilend jer mi je to na listi želja od detinjstva. Videti velikog Mikija i Mini , baš sam detence , mada je i dalje lepo da se toga sećamo i da ne zaboravimo crtaće iz ranog detinjstva.


To je sve što se tiče današnjeg posta. Možete primetiti da nisam stavila ni jedan grad iz Amerike. Jednostavno je zašto sam to uradila, ne privlače me njihovi gradovi kao gradovi koje sam napomenula. Međutim , sve je lepo posetiti. 

Pitanje - Omiljeni grad koji niste posetili ali želite?




11 comments:

  1. Odlična lista želja! Meni se isto ovi gradovi čine jako lijepima i pogodnima za putovanja. Rijetko kada putujem izvan svoje države,a grad koji doista želim posjetiti je London zbog King Crossa i njegovog ucrtanog perona 9 i 3/4. :)

    ReplyDelete
  2. Odlična lista želja! I Beč je predivan grad, ne znam da li s bila. :D Ja bih definitivno najviše voljela da posjetim LA, ali i New York. :D ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ReplyDelete
  3. London je za mene predivan grad, kao i Pariz a na ovu wishlistu bih još dodala i Njujork (iako te ne privlače američki gradovi) i Barselonu, koja je moj omiljeni grad.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    ReplyDelete
  4. Haha prva travel lista koju citam,a da nema Njujork xD. Sjajna lista,vecinu gradova bi i ja posetila!!❤❤❤

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zanimljiva lista.
    Bila sam samo u Londonu, i zaboravila kišobran... Bravo ja, haha...
    Ako se ikada preseliš možda se i vidimo jer je to meni prva točka, poslije njega ide LA, ali to je samo san hahaha...
    Ja bi voljela posjetiti Jamajku, i onda ostatak karipskog otočja, jednostavno me ta prašuma i kultura odlično privlače.


    felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Aaa toliko lijepe gradove si izabrala. Imam želju da ih posjetim sve, ali i mnogo više. Voljela bih obići čitav svijet i pregledati svaki dio zemlje ❤️❤️❤️

    Marija's blogp

    ReplyDelete
  7. Divna wishlista, ovo nisam dugo viđala na blogovima i mnogo mi se dopalo, odlično si sve napisala i odabrala savršene slike da se uklope sa tim tekstom, što se mene tiče ja bih posetila sa ove wishliste Irsku, ali bih i na wishlistu mogla dodati i Amsterdam, moj večiti omiljeni grad <3 <3 <3



    Boomy's Place

    ReplyDelete
  8. Lista je divna! Ja sam skoro pravila istu i nemamo baš ista mesta, ali je London takođe nešto što duže vreme želim da posetim. Od ovih su me Tokio i Belfast, zaista su divni ♥

    Teodora's small world GIVEAWAY

    ReplyDelete
  9. Ja sam neko ko obozava da putuje te se uvek obradujem postovima na ovu temu! Odlican izbor mesta, ja bih na celu ovu listu dodala jos i Rim, Italiju, jer zaista vredi posetiti je. Sjajan post draga!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  10. Pre sve ga,prvi put sam na tvom blogu i moram reci da je dizajn predivan!Jako mi se svidja kako pises postove i veoma su zanimljivi...Moja najveca zelja jeste da letim avionom i proputujem svet i iskreno se nadam da ce mi se ta zelja ostvariti jednog dana jer,cuda se desavaju :) Divan post!Srecno u daljem blogovanju!

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ReplyDelete
  11. Ekstra wishlista, divna mjesta si odabrala i divna mjesta želiš da posjetiš. Priznajem, voljela bih i ja neka od ovih da posjetim, obožavam da putujem:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete