9.7.17

ZaFul haul | #2

Zdravo! Za današnji post sam pripremila haul stvari sa sajta ZaFul. U pitanju je sajt na kome možete kupiti odeću i obuću. Ovo je drugi put kako naručujem sa ovog sajta i stvari mi uvek stignu kvalitetno upakovane i sklopljene. Sve pohvale za to , stižu jako brzo takođe. Pre nego što pokažem šta sam naručila želim da vam kažem par stvari.


1. Trenutno je na ZaFulu promocija Zaful black dress with lace Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF. Ukoliko volite crne haljine odgovaraće vam ova promocija.

2.Kupon ukoliko naručujete - ZafulChen , kada ga unesete dobijate 10% popusta na kupovinu.




Prva stvar koju sam naručila je ova bluza sa čoker kragnom , ako to mogu tako da nazovem. Stvari sam poručila broj veće kao i svaki put ali je ovo stiglo baš veliko. Možda je to i dobro jer je ovo neki čudniji materijal i čini mi se da bi bilo neugodno u manjem broju. Sve u svemu jako lepa bluza za proleće , za leto nije zbog dugačkih rukava. Zanemarite moju užasnu frizuru.




Druga bluza me je oduševila , baš je u letnjem stilu i ovakvu nisam videla po prodavnicama. Postoji bela i crna varijanta , odlučila sam se za crnu jer nisam veliki ljubitelj bele odeće. Svima preporučujem ovu bluzu , jako je komotna i prijatna.




Zatim je tu jaknica za prolećno doba , bila je jeftina pa sam je naručila. Nisam se pokajala , dosta je prijatna. Jedino dok se naviknem na rajfešlus koji je malo nezgodan. Sve u svemu odlična jaknica za prolećno doba.




Zadnja stvar je set od tri ogrlice , dosta su lepe i simpatične ali su nezgodne za nošenje. Ovo ću pokloniti nekome ko voli. Ovi kamenčići su dosta simpatični , ali nisam ljubitelj čoker ogrlica kao što sam napomenula. Naručila sam i crni kačket ali on nije stigao.



Nadam se da vam se ovaj post dopao , čitamo se uskoro. Pišite mi u komentarima vaše mišljenje o stvarima koje sam naručila.



9 comments:

  1. Odličan post! Stvarčice su divne :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. I totally adore Zaful ! :) )
    Best quality ever
    Kiss

    ReplyDelete
  3. Ajmee vrhh! ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Odličan haul, vidim da i ti preferiraš crnu boju! ♡ Divne si stvarčice poručila, baš mi se sviđaju. Pogotovo druga bluza. :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  5. Set ogrlica izgleda divno kao i ostale stvari. Ne brini zbog kačketa možda ti stigne uskoro jer se tako meni desilo. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  6. Wauu, ogrlica je savrsena. Odusevljana sam sa njom. Btw, pratim te, pa bi mi znacilo da uzvratis.

    ReplyDelete
  7. Oduševljena sam svime, ali bukvalno! Majica sa čipkom i ovaj kao duks su preeeelepi! Joooj, baš mi se sviđa! I lepo ti stoji :)
    Odličan ulov!


    Girly world
    novi post na mom blogu, prvo radno mesto :)

    ReplyDelete
  8. Sviđaju mi se stvari koje si poručila. Najlepša mi je ova ogrlica i zaista mislim da bi bila odlična za nošenje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  9. Predivan post draga,stvarno mi se sviđa ♥
    Obožavam te!

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete