4.7.17

Summer playlist | 2017


Zdravo! Odlučila sam da letnju sezonu postova otvorim malo jednostavnijim tekstom. Pokazaću vam pesme koje trenutno slušam i koje ću slušati celo leto. Postovi malo kasnije će biti drugačiji , takođe jednom u toku ovog leta će se na mom blogu održati giveaway. Uživajte u postu i da ne zaboravim u komentarima mi napišite svoju omiljenu pesmu. Pozdrav!



Selena Gomez - Bad Liar



The Fate of Furious soundtrack



Dihaj - Skeletons



Kristian Kostov - Beautiful Mess


James Arthur - Impossible 


The Chainsmokers - Closer



Beyonce - 7/11


Zayn, TS - I don't wanna live forever


Calvin Harris - Summer


Harry Styles - Sign of the Times




10 comments:

  1. Odlične pesme! Poslušaću neke koje ne znam. Ja bih dodala od Alana Walkera Tired i Justin Bieber- 2U

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post! Odličan odabir pjesama ^^
    This is my life

    ReplyDelete
  3. Bad Liar uvek, a i ostale pesme obožavam. Moja playlista je slična uglavnom samo što su na njoj još neke pesem (Despacito, Power, Stay...) ♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
  4. Ove sa evrovizije nisam znala, upravo sam ih odlslušala i odlične su, imaš odličan muzički ukus, još jedna stvar koja mi se sviđa kod tebee *---* <3<3
    Super je plejlista i post <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  5. Impossible je uvijek i zauvijek moja omiljena pjesma. Ta pjesma probudi uvijek nešto magično kod mene. Naravno, dosta ovih pjesama vlim, ali ova je nešto posebno ❤❤❤

    Marija's blog

    ReplyDelete
  6. Jako lep post, draga. Znam skoro sve pesme sa ove liste. Preporučila bih ti pesmu Despacito, zaista je jako divna pesma.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ReplyDelete
  7. Post je preee. ♥
    Odabir pjesama je odličan.
    Zapratila sam te, može uzvrat? ♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Divna playlista! Većinu ovih pjesama i ja baš često slušam! Drago mi je da su se na tvojoj listi našle i pjesme sa eurosonga :) ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Joj obožavam summer playliste! Ovo mi je dobrodošlo jer putujem uskoro pa bi trebala početi skidati pesme. Tako da odlično,hvala ti puno za ovaj post!♥
    Link novog posta --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html

    ReplyDelete
  10. Super post! Odabir pesama mi se jako sviđa. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete