Big RoseGal Haul | #2

By Aleksandra Popović - Thursday, May 04, 2017

Posle dužeg vremena pravim post , prošlo je 3. meseca od zadnjeg posta. Jako mi je žao , prva godina srednje škole je jako teška i nemam vremena za tematske postove. Međutim , za leto planiram 2 velika giveawaya i još mnogo iznenađenja. Poslednji postovi su mi samo saradnje , žao mi je još jednom. Da krenem sa ovim postom.




Prva stvarčica je ova paleta za konturisanje , ja sam normalno već je oštetila. Došla je dobro spakovana i nije bilo problema u transportu. Ukoliko volite konture slobodno možete da naručite. Ja ovo neću koristiti jer ne volim toliko te kremaste konture.

Link - ovde/here



Ovo je moj moto , da se snovi uvek ostvaruju ako veruješ u njih. Mesecima sam gledala ovu ogrlicu na Instagram stranicama i pronašla sam je na ovom sajtu. Jako mi se dopada , dolazi u zlatnoj boji i jako je simpatična pa može lako da upotpuni kombinaciju,

Link - ovde/here


Ovo sam naručila sam da bih ukrasila svoja vrata od sobe , u pakovanje se dobija 100 malih kockica (2cm). U pitanju je pravo ogledalo. Lepe se i skida se zaštitna folija. Ovo je odlična stvar!

Link - here/ovde


Ovo mi je jako pomoglo da organizujem markere i stvari za školu, Ima 6. praznina , ali vi možete da pomerite i pravite veći ili manji prostor. Jako mi se dopada , preporučujem svima koji imaju mnogo markera.

Link  - here/ovde


Ovaj prsten me je oduševio i ne skidam ga , imam ogrlicu i narukvicu sa istim dizajnom. Obožavam ga! 

Link - ovde/here


Trenutno tražim što veću podlogu za pranje četkica , ove su srednje veličine pa može sada da se operu i velike četkice. Dopadaju mi se , ali i dalje ću tražiti veću podlogu, Negde sam videla da ima kao rukavica i da jako velika i da može sve lepo da se opere.

Link - ovde/here



Od celog paketa ovo me je najviše oduševilo. U pitanju je kopija Real T. četkica i to odlična kopija, Sve najbolje za ove četkice , dlaka ne otpada i to je ono najbolje. 

Link - ovde/here

Trebala sam da pokažem i onaj silikonski sunđer , ali on je skroz uništen u transportu. Jako mi je žao zbog toga.

Link - ovde/here


Sada je u toku Rosegal denim mini dress spring 2017 Promotion  .

Posetite ovaj link i pogledajte neke lepe haljine - 


Za vas sam pripremila i kupon kod - RosegalChen


Nadam se da vam se ovaj post dopao , do sledećeg ...





  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. super post :)
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati mi
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/2017/05/zenstvena-i-na-plazi.html

    ReplyDelete
  2. Mnogo zanimljiv post. Ima dosta stvarčica koje mi se sviđaju. Drago mi je također što si se ponovo vratila postovima. Nadam se da je stanje u školi dobro i da su ti ocjene dobre. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  3. Odlican post, kao i tvoj blog ^^ <3
    Poseti moj blog ukoliko zelis:
    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ReplyDelete